Nie tylko w biznesie jest zwyczajem wręczanie wizytówek podczas prezentacji nowych partnerów biznesowych. Coraz częściej również osoby prywatne używają wizytówek do przekazywania swoich danych. Wybierane są tanie warianty druku z automatów lub domowej drukarki. Niestety, wiele z tych wizytówek wygląda źle. Nieprofesjonalnie wykonane projekty, rozmazane kolory i teksty często powodują odwrotny od intencji efekt. Wyrzuca się wtedy taką wizytówkę myśląc, że jeśli ktoś tak nieprofesjonalnie się prezentuje to na pewno też tak pracuje. A szkoda.

Wiele osób nie zdaje sobie nawet sprawy, jak szybko i niedrogo można teraz zrobić profesjonalną wizytówkę. W drukarni internetowej www.logiprint.pl to jedynie kilka niezbędnych kroków do zaprojektowania własnej wizytówki. Proszę najlepiej samemu się przekonać. Proszę w rubryce „Druki” kliknąć na „Wizytówki”. Ukażą sie trzy warianty typowej wizytówki: wersja czarno-biała, drukowana z jednej strony, następnie wersja kolorowa jednostronna i trzecia wersja drukowana obustronnie. Już na tym etapie widoczna jest cena za wybrany rodzaj wizytówki, tak więc szybko można podjąć decyzję. Klikamy na wybrany produkt i idziemy do następnego kroku. Jeśli ciężko nam podjąć decyzję to zobaczmy w „Kalkulacji ceny” jak kształtują się koszty zależnie od ilości zamawianych wizytówek. Możemy tam również sprawdzić jakie rodzaje papieru mamy do wyboru.

Teraz wybieramy spośród niezliczonych propozycji jakiś interesujący nas projekt, można też załadować swój własny. Nie ma też problemu z dodaniem do projektu dodatkowych zdjęć lub logo. Jeśli nie jesteśmy pewni co do tego, jaki projekt pasowałby do naszego wizerunku lub wizerunku naszej firmy to najlepiej obejrzeć gotowe projekty w rubrykach tematycznych. Może uda się coś znaleźć w kategorii Architektura lub Gastronomia, Muzyka, Sport & Fitness lub też Transport & Komunikacja. W razie wątpliwości należy kliknąć na wiele kategorii, żeby się upewnić co najlepiej do nas pasuje.

Teraz należy wpisać niezbędne informacje. Nasza rada: wiele osób zapomina podawać numeru kierunkowego swojego miasta lub jeśli działa również za granicą, numeru kierunkowego kraju. Nie zapominajmy, że również w małych miejscowościach są mieszkańcy, którzy znają każdą firmę. Lepiej więc podać więcej niż mniej informacji. Również proszę nie zapominać o wpisaniu swojej strony internetowej. Często nie doceniamy faktu, ile osób zanim wybierze się do normalnego sklepu szuka najpierw odpowiedniego produktu w internecie.

Nasza wizytówka ma tylko jeden cel: uczynić firmę znaną i sprawić, by osoby zainteresowane oraz potencjalni klienci w łatwy sposób mogli do nas dotrzeć. Czy to przez telefon, faks lub internet – należy sprawić by klienci w łatwy sposób się mogli z nami skontaktować. W przeciwnym razie klient wybierze konkurencję, która jest łatwiej dostępna. I jeszcze jedna sprawa: jeśli mamy sklep, to należy to podać, jak również godziny otwarcia. To duża przewaga nad konkurencją w internecie. Umieszczając na wizytówce wszystkie te informacje otrzymujemy niezwykle profesjonalne narzędzie marketingowe, które ma wielką wartość.
LOGIPRINT INTERNATIONAL PRINTINGFACTORY, SL y Cia S.Com
Copyright logiprint.pl, Dane firmy, wizytowki