Firmy poligraficzne działające w Internecie mają przed sobą pewną drogę, aby przekonać klientów do odejścia od swoich dotychczasowych lokalnych dostawców usług poligraficznych.

Ta niewidzialna pępowina może być trudna do odcięcia.

Oto 5 powodów, dla których możesz nie chcieć się zmienić:

1. Używamy tej samej firmy od lat

2. Zawsze wykonywali przyzwoitą pracę

3. Ufamy im w kwestii naszego druku.

4. Mogę się z nimi spotkać w każdej chwili

5. Nie muszę mieć dostarczonych przedmiotów, odbieram je sam, oszczędza mi to płacenia kosztów przesyłki

W odpowiedzi na te uprzedzenia:

1. Byłoby idealnie, gdybyś używał tego samego dostawcy na zawsze. Nie trzeba się rozglądać, nie trzeba rozmawiać z nowymi ludźmi, nie trzeba zawracać sobie głowy otrzymywaniem ofert. Ale w coraz bardziej konkurencyjnym świecie biznesu, w którym wszyscy pracujemy, to z pewnością leniwy i zły dla biznesu, aby nie być proaktywnym i sprawdzić, czy dostajesz najlepszą ofertę.

2. Jakość to jakość na koniec dnia, a przyzwoita firma drukarska online będzie stać przez pracę, którą wykonują, podobnie jak lokalny dostawca - jeśli nie gwarantują swojej pracy - wtedy nie należy robić interesów z żadnym z nich.
Nie możemy mówić o innych drukarniach internetowych, ale technologia wykorzystywana w druku online jest dokładnie taka sama, ale prawdopodobnie nowsza niż w przypadku drukarni lokalnej. Powodem, dla którego tak zakładamy jest to, że drukarnia online jest prawdopodobnie bardziej zajęty w tych dniach i może sobie na to pozwolić. My w Print-Print nie jesteśmy "lokalną" firmą, zajmujemy się całą Wielką Brytanią i dlatego nasza baza klientów jest ogromna. Lokalne drukarnie są zwykle lokalnymi firmami, które odwołują się tylko do lokalnych firm, więc mają małą bazę klientów. W czasach oszczędności, w których się obecnie znajdujemy, jeśli lokalne firmy borykają się z problemami, podobnie jak lokalne drukarnie, zarzucenie większej sieci dla szerszej bazy klientów jest kluczem do przetrwania.

3. Budowanie zaufania przychodzi z czasem, robiąc cokolwiek w życiu jest to czynnik. Twoja lokalna drukarnia zbudował nam związek zaufania przez wiele lat, co powstrzymuje to z dzieje się z dostawcą druku online - jesteśmy ludźmi też! Dobra drukarnia online chce budować solidne relacje z klientami, powtarzalność jest jedynym sposobem na rozwój firmy, więc utrzymanie klienta jest niezwykle ważne.

4. Jest to jedyny punkt, w którym drukarnia online nie może konkurować z lokalnym dostawcą. Firma online zapewnia bardziej opłacalne rozwiązanie dla Twoich potrzeb, ponieważ jest to online, a nie lokalnie. Czas jest głównym czynnikiem tutaj, widząc klienta twarzą w twarz jest luksusem, który drukarnia online, takich jak my, nie ma z powodu braku czasu.

Cały kontakt z klientem odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej i telefonu, a zamawianie odbywa się bezpośrednio przez stronę internetową, ma to na celu skrócenie czasu potrzebnego do wydrukowania pracy, ta oszczędność czasu jest gdzie największa oszczędność kosztów jest dokonywana, a to jest przekazywane na ciebie, klienta. Pliki graficzne muszą być przesyłane przez internet, a nie na płytach CD lub DVD. Prace są nadal sprawdzane w normalny sposób, więc nie ma żadnych problemów z produktem końcowym. Jeden z naszych przyjaznych pracowników jest na końcu telefonu, aby dać Ci wszelkie wsparcie lub pomoc, której potrzebujesz przy tworzeniu projektu, składaniu zamówienia lub jeśli chcesz po prostu omówić swoje wymagania. Jedyna różnica polega na tym, że to oni są na końcu telefonu, a nie Ty siedzisz przed nimi. My w Print-Print ostatnio zaczęliśmy używać Facetime przez Apple iPhone w celu omówienia pracy przy użyciu wideo na żywo.

5. Dostarczamy bezpośrednio do Ciebie za pośrednictwem naszych kurierów partnerskich lub w jednym z naszych samochodów dostawczych. Gdy praca została wydrukowana, zapakowana w pudełko i przygotowana do wysyłki, opuszcza nas tej samej nocy, aby następnego dnia zostać dostarczona z dnia na dzień. Może to zabrzmi dziwnie, ale w rzeczywistości wysyłanie pracy za pośrednictwem kuriera jest dla nas tańsze. Nie musimy odkładać paczki na bok w magazynie i czekać na odbiór, gdy jest gotowa, wychodzi zwalniając miejsce w budynku, co może być problemem, jeśli każdy klient chce odebrać, mając 100 zamówień każdego dnia byłoby ogromnym problemem w magazynie.

Brak zamówienia oznacza, że nie musimy zatrudniać pracowników recepcji, aby załadować pudełka do samochodu. Posiadanie klientów na terenie zakładu oznaczałoby wzrost składek ubezpieczeniowych, a nawet oszczędza Twój czas i paliwo, aby ich odebrać. Wszystko to może wydawać się bardzo drobne - ale z pewnością się sumuje, jak mawia wielki supermarket: "Every little helps"!

Podsumowanie:

Kontakty z każdym nowym dostawcą zawsze będą inne, ponieważ jest to nowy sposób robienia rzeczy. Niewiarygodny rozwój Internetu oznacza, że tendencja do robienia coraz większej ilości interesów online oznacza, że w ciągu 5 lat aż 90% wszystkich zakupów będzie dokonywanych online. To naprawdę wstyd, ale to fakt, wysoka ulica wymiera. Ale świat porusza się zbyt szybko dla firm, które są czysto lokalne, mając czas zmagają się, jak coraz więcej ich klientów przejść online, aby zaoszczędzić koszty. Dziesięć lat od teraz lokalne firmy, takie jak rzeźnicy, kwiaciarnie, sklepy na rogu i detalistów odzieżowych prawdopodobnie będzie istnieć tylko z wygody i dlatego, że chcesz zobaczyć, co kupujesz i chcesz namacalnie czuć to.

Druk jest tylko towarem. Zakładając, że to, co kupujesz jest wysokiej jakości, a następnie zakup od drukarki online jest z pewnością nie różni się od zakupu od sprzedawcy internetowego, takich jak Amazon.

Jeśli jesteś w stanie ominąć potrzebę osobistego kontaktu z człowiekiem, to są duże oszczędności do zrobienia.