/blog/image/flyers-printing-flyers-article.jpg 750 1200 OpenPrint.co.uk 21 sierpnia 2019 r. Autor: Magdalena Pietrzyk Powrót do listy artykułów

Ulotki od wielu lat są najpopularniejszą formą reklamy. Potencjalnemu klientowi możemy przekazać niemal każdą informację o produkcie lub usłudze. Możemy poinformować go o otwarciu nowego sklepu, aktualnych promocjach czy swojej ofercie. Jak skutecznie je wykorzystać?

Podłoże do druku

Do drukowania prostych komunikatów w dużych nakładach można używać standardowych papierów, takich jak kreda 130 g w wersji błyszczącej lub matowej, albo papieru offsetowego o niskiej gramaturze strong>strong>. W przypadku prostych komunikatów i dużych nakładów można użyć standardowych papierów, takich jak kreda 130 g z połyskiem, matowa lub papier offsetowy o niskiej gramaturze. W przypadku ulotek drukowanych w mniejszych ilościach i rozdawanych klientom (np. w salonie wystawowym) zalecamy papier powlekany o większej gramaturze i papier ozdobny.


Zachęcamy do korzystania z ulotek składanych, jeśli przewiduje się, że promocja będzie wymagała więcej informacji niż można zmieścić na powierzchni zwykłej ulotki. Ulotka składana stanowi efektowną alternatywę dla tradycyjnych ulotek. Ta forma reklamy jest bardziej przejrzysta. Staje się bardziej elegancka przy zwiększonej zawartości niż tradycyjne ulotki.

Projekt a wizerunek firmy

Możesz wydrukować ulotkę z najlepszymi ulepszeniami na najlepszym papierze. Jeśli reklama nie jest dobrze zaprojektowana, nawet najdroższy papier nie sprawi, że klienci zwrócą na nią uwagę. Reklama powinna mieć atrakcyjny wizualnie wygląd. Nie można oczekiwać dużego odzewu, jeśli reklama jest zbyt zajęta, ma nieinspirującą grafikę lub używa tekstu, który nie jest inspirujący. Stwórz prostą, ale przykuwającą uwagę identyfikację wizualną. Reklamy powinny mieć jasne i atrakcyjne slogany. Wszystkie zdjęcia i obrazy należy dostosować do kierunku reklamy. Trzymaj się tematu reklamy, aby dać widzowi poczucie ciągłości, gdy będziesz kontynuować realizację swoich pomysłów.


Nie każdy wie, jak najlepiej przyciągnąć wzrok klienta do oferty lub ogłoszenia. Jako lokalna drukarnia możemy pomóc. Oferujemy specjalistyczne usługi projektowania graficznego, które pomogą Ci osiągnąć cele reklamowe. Profesjonalni graficy pomogą Ci stworzyć identyfikację wizualną spełniającą Twoje potrzeby i potrzeby Twoich klientów. Pamiętaj również, że nasze usługi obejmują korektę i ulepszanie istniejącego projektu graficznego.