Zajmują się Państwo w swojej firmie promocją, a może marketingiem w klubie golfowym lub w swojej gminie są Państwo odpowiedzialni za reklamę różnych imprez? Pewnie nie dysponują Państwo wielkim budżetem na ulotki lub foldery, to niedobrze. Mimo to mogą Państwo teraz zrobić profesjonalną reklamę wykonywanej przez Państwa działalności. Proszę spojrzeć w internet. W drukarni internetowej takiej jak logiprint.pl mogą Państwo wydrukować niedrogo niewielkie broszurki, jak również profesjonalne foldery na błyszczącym papierze oraz wszelkiego rodzaju raporty. Do tego nie są potrzebne wielkie umiejętności.

Program zamówieniowy poprowadzi Państwa krok po kroku przez cały proces zamówienia i pomoże w miejscach, gdzie mają Państwo jakieś wątpliwości. Na przykład, czy broszura ma być błyszcząca czy matowa, jaki papier najlepiej nadaje się na to lub co mają Państwo zrobić, by zamówiona broszura rzeczywiście tak wyglądała jak Państwo sobie tego życzą. Najlepiej to po prostu wypróbować.

Tak na marginesie, również małe ilości można zamówić po korzystnych cenach. Wystarczy poświęcić na to chwilę czasu. Nawiasem mówiąc, ile mamy radości z tego jak widzimy, jak powstaje nasz własny folder. Mianowicie, jak tylko wprowadzimy tekst będzie on od razu pokazany, tak węc cały czas widzimy, że to co robimy przybiera następnie formę i treść. W każdym momencie można też coś poprawić. Wystarczy choć raz zmienić kolor lub wielkość czcionki a zobaczymy jak zmieni się cały nasz projekt. Tutaj należy od razu sprawdzić, czy nasz folder jest dostatecznie czytelny, to ważny czynnik, który niestety rzadko brany jest pod uwagę.

Kto jako drobny przedsiębiorca nie ma za dużo pieniędzy na pozyskanie nowych klientów, powinien zainwestować niewielką kwotę drukując wizytówki, papier firmowy czy jakieś nieduże broszurki firmowe. Jeśli profesjonalnie zaprezentujemy naszą firmę, to równie profesjonalnie będziemy odbierani. To nie dotyczy jedynie internetu ale wszystkiego co jest widoczne dla klienta, począwszy od siedziby firmy, prospektów reklamowych, wizytówki i papieru firmowego, a skończywszy na folderach firmowych.

Foldery są szczególnie korzystnym i przy tym niedrogim instrumentem marketingowym. Jeśli w małej broszurce umieścimy całą ofertę naszej firmy, to będziemy mieli coś, co po każdej rozmowie z klientem można u niego zostawić. Klient będzie miał również możliwość przestudiowania oferty i zgłębienia informacji, które zostały powiedziane podczas rozmowy. Bardzo często skutkuje to nowym zleceniem lub współpracą – tak więc inwestycja na wydruk folderów się opłaciła.

Prosty sposób na skład broszurki: najpierw wybieramy format i kolor. Można zdecydować się na przykład na jednokolorową broszurę a jej okładkę w pełnym kolorze, można też wszystko w wersji biało-czarnej lub wszystko w wersji kolorowej, to już tylko od nas zależy. Potem wybieramy rodzaj papieru, czy ma to być druk błyszczący czy matowy i czy ma być zszyta czy sklejona. I to już wszystko. Teraz możemy skalkulować cenę. Przesyłamy na serwer projekt, logo i zdjęcia lub bezpośrednio wpisujemy tekst. Nasza rada: Proszę nie zapomnieć ponumerować stron, aby kolejność była prawidłowa. I to już naprawdę wszystko.
LOGIPRINT INTERNATIONAL PRINTINGFACTORY, SL y Cia S.Com
Copyright logiprint.pl, Dane firmy, broszury