Wielki wybór kopert w logiprint

Logiprint wydrukuje Państwa koperty w różnych wielkościach i formatach, z lub bez okienka, jedno- lub wielokolorowe. Nieważne, czy chcemy wysyłać faktury, czy korespondencję służbową bądź osobistą, logiprint ma dla Państwa gotowe rozwiązanie dla stworzenia Państwa indywidualnej koperty według własnego gustu.

Do korespondencji służbowej należy koniecznie używać profesjonalnie wykonanych kopert. Koperta z nadrukiem robi całkiem inne wrażenie niż pusta koperta. Poza tym indywidualnie stworzona koperta wzmacnia wizerunek danej marki i przekazuje pewne informacje. Korespondencja nabierze pewnego charakteru, który będzie robić wrażenie na klientach a przy korespondencji reklamowej zwiększy szansę, że będzie ona przeczytanie a nie wyląduje od razu w koszu.

Dużą zaletą drukowanych kopert jest używanie ich do każdej kampanii marketingowej. Można w nich przesyłać na przykład specjalne oferty czy kupony ale oczywiście również imienne listy. Do wykonania Direct Mailing drukowane koperty są wręcz niezbędne. Prawdopodobieństwo otwarcia listu drastycznie wzrasta, gdy widoczne jest na kopercie logo lub tzw. Corporate Design. Musi to dla nas być jasne, że ludzie bombardowani są codziennie stosem reklam i niechcianej korespondencji. To oznacza, że Państwa list musi być szczególnie przyciągający uwagę, tak aby wyróżniał się w jakiś sposób i żeby można było szybko zidentyfikować, skąd jest i kto jest nadawcą. To jest możliwe jedynie w przypadku kopert z profesjonalnym nadrukiem. Większość firm korzysta z marketingu bezpośredniego w ramach strategii marketingowej. Spójny branding materiałów jest niezbędny a inwestycja w wizerunek firmy ma jak największy sens.

Logo
Żaden inny obraz lub też element projektu nie odzwierciedli tak dobrze Państwa firmy jak pełne wyrazu logo. Proszę go uwzględnić w swoich dokumentach oraz w projekcie swojej koperty, najlepiej w lewym górnym rogu.
Informacje kontaktowe
Oprócz logo zalecane jest również wydrukowanie na kopertach danych kontaktowych takich jak adres czy numer telefonu, aby klient w razie potrzeby mógł się z łatwością z Państwem skontaktować.
Kolory
Do druku kopert lub innych materiałów służbowych proszę najlepiej użyć kolorów typowych dla Państwa firmy. To dodatkowo podkreśla wizerunek marki.
Oszczędności
Najlepszy sposób zaoszczędzenia na produkcji materiałów firmowych. Najlepiej wydrukować jest od razu większą ilość, pod warunkiem, że wiemy, że w najbliższym czasie nie zmieni się siedziba bądź też nazwa firmy. Na przykład już od 2000 sztuk kopert będzie można poczynić znaczne oszczędności. Czasem jest nawet tak, że zamawiając podwójną ilość papieru firmowego lub kopert płacimy jedynie 10% więcej. Proszę samemu sprawdzić jakość produktów logiprint i wyrobić sobie zdanie o szerokim portfolio firmy.
LOGIPRINT INTERNATIONAL PRINTINGFACTORY, SL y Cia S.Com
Copyright logiprint.pl, Dane firmy, koperty